Deep Tissue Massage

De Deep Tissue Massage van Fysiotherapie MoveBetter

Fysiotherapie MoveBetter werkt met diverse oefeningen, massages en andere behandelingsmethoden om jouw klachten te verminderen of zelfs helemaal te laten verdwijnen. Eén van de massages die je kunt krijgen van een van onze professionele therapeuten, is de Deep Tissue Massage. Meer over deze massage, lees je op deze pagina.

De Deep Tissue Massage: een korte introductie

De Deep Tissue Massage wordt ook wel de dieptemassage genoemd. Dit is een massage die op de diepere spierlagen in het lichaam werkt. Door een Deep Tissue Massage te ondergaan, komen verklevingen in de spieren los. Hierdoor kun je je voorheen pijnlijke en stijve spieren weer beter gebruiken.

De Deep Tissue Massage is over het algemeen pijnloos en zelfs prettig, maar af en toe kan de massage ook wat ongemakkelijk zijn. Wel doen de fysiotherapeuten van Fysiotherapie MoveBetter er alles aan om de massage zo prettig mogelijk voor je te maken.

Het resultaat van de Deep Tissue Massage

Heb je meerdere Deep Tissue Massages gehad bij Fysiotherapie MoveBetter, dan voel je je meer ontspannen. Je spieren zijn soepeler, je kunt je gemakkelijker bewegen en je voelt je flexibeler. Ook voelen de spieren minder zwaar en pijnlijk. Na de eerste massage merk je al een groot verschil, maar het beste resultaat ervaar je na enkele massages.

Vragen of een afspraak maken? Neem contact op

Heb je vragen over de Deep Tissue Massage? Neem dan contact met ons op. En wil je een afspraak maken om deze ontspannende massage op de korte termijn te ondergaan? Dan kun je ook contact met ons opnemen. Wij ontvangen je graag in onze praktijk in Amsterdam of Almere om je spieren heerlijk los te masseren.

Contactgegevens

Openingstijden Almere